måndag

blev mkt disskusioner i min blogg nu..om man vill säga något speciellt till mig kan man faktiskt skriva ett sms eller liknande istället för att börja ta upp saker här som om jorden går under.
men nu struntar vi i det allihopa.
indianen är här hemma hos mig och håller i fisungen.
idag har jag gått igenom massor av felicias kläder. eller, inte den garderoben hon har nu utan flera påsar fulla.
hittade även lite nytt som jag köpte till henne när jag var gravid. när man inte visste om vad det skulle bli för kön. så idag har hon på sig en brun body och brun/vit randiga byxor med gröna muddar.. mammas brutta är fin! :)

idag är det fint väder ute. vad ska man hitta på då då? skulle behöva ta mig i kragen och gå upp till sjukan  för att lämna in den där bröstpumpen som jag har lånat sen felicia var ett par dagar. man hyr den ju så den har nog kommit upp i en liten större summa nu.. aj aj.
snöar gör det med nu ser jag! :) möösigt.
har migrän idag igen. superkul! har tagit min cytodon nu så vi får se om det hjälper. finns det något äckligare än brustabletter? tveksamt..

nae ni, nu blir det frulle på schemat.

ha en bra dag allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0