torsdag

nu har linus hämtat felicia.. blev senare än  vad jag trodde så kan ju inte direkt åka in till stan för att gå runt. hehe.. ;P
men nu har jag iaf precis varit i affären och handlat. visste inte riktigt vad jag skulle handla, men när jag gick ut hade jag handlat mat för 400. så man kom på lite saker man ville ha :) köpte tillbehöver till taco så det blir väl att äta det någon dag snart skulle jag tro.

nu har jag iaf satt på mig träningskläderna som jag har köpt. ska nog ut och gå/springa. blir nog att ta det lugnt iaf eftersom jag blöder ganska mkt nu efter att jag satte in spiralen.
funderar på om man ska sola också lite. får se, känns inte så lockande att lägga sig i ett solarie med tanke på att mina bristningar fortf är rosa. ville inte få blåsor direkt.. på tal om bristningar, har fått tag på en bristningskräm nu. ska se om den funkar. kommer inte ihåg vilket märke det var av.. men den ska tydligen vara bra. är mot celluliter också. ger resultat efter 2 veckor. så, vi får se.

nae ni, nu ska jag ta på mig dojjorna och gå ut igen! kram

saknar mig prinsessa. känns så otroligt tomt nu när hon inte är med mig. är så van att vara med henne 24/7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0