torsdag

kan någon svara på varför alla saker börjar komma mot en om en gör det?
är så jävla typiskt. det är lugnt ett tag och det är inga vidare problem. sen dyker ett upp och då börjar det komma fler och fler efter varann. som en jävla röd tråd.
nu har farmor lagts in på sjukhuset igen. och för er som vet så blev min farmor rulstolsbunden för två år sedan i sommras. hennes stora kroppspulsåder sprack och det var ett mirakel att hon överlevde. måste verkligen ha haft änglavakt. hon låg på sjukhuset hela den sommaren. sen har hon varit inne ett antal gånger efter det också pga problem som uppstått.  men hon har alltid klarat sig. min farmor är stark!
hoppas att hon kommer leva länge till. och absolut inte att det är något större fel denna gång. somsagt, börjar en sak så snett kommer alla andra saker runt omkring en också göra det.
usch, idag är det en deppdag. har haft mobilen avstängd till och från och stängt av telefonen in till lägenheten så ingen kan ringfa från porten. släckt alla lampor och lagt mig med felicia i vardagsrummet framför tvn. hatar sånna här stunder!
tur att man har felicia iallafall som ger mig riktigt stora léenden titt som tätt. är precis som hon vet att jag behöver det.
är lutigt hur mycket man kan älska en människa. felicia är det bästa som någonsin hänt mig. 



detta är den absolut sista bilden när felicia ligger i min mage. tagen ca 5 timmar innan hon kom ut ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

va synd å hoppas det blir bra med henne.

Men var e felicias pappa? du skriver aldrig något om honom. Är han överhuvudtaget med i bilden å hur är han med felicia? kan du inte skriva om hur han är sm pappa? är ni fortfarande tillsammans och bor ihop? Berätta lite om dig, om honom så man får veta lite mer personligt om dig. har du några nära vänner å vad gör du om dagarna? vilken linge läste du och vad vill du jobba me?



lycka tll med din fina dotter

2009-02-05 @ 22:46:58
Postat av: E - blivande ung mamma

Hoppas din farmor blir bättre! :)

2009-02-06 @ 12:20:11
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0