fredag

nu sittter jag här i soffan med en utslagen liten fisunge liggandes i famnen (:
har försökt lägga ner henne i hennes sitter flera gånger med så fort jag är påväg att släppa taget om henne så öppnar hon ögonen och stirrar på mig. ska försöka snart igen och se om hon går med på det.
har inte ätit nåt som  vanligt vid den här tiden.. så  magen har börjat göra ifrån sig lite ljud nu.

förresten,mina zebra-cyklider hade lagt närmare 60 ägg i akvariet härom dagen. de har minskat mer och  mer för varje dag. nu när jag kollade var alla borta :O jäkla fiskar,äter upp sina egna barn. hehe, men jag har en mkt stark känsla av att det kommer komma fler inom  en  snar framtid så mkt som de leker runt där inne ;)




Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad söt du är mormors lilla gullunge puss på dig o puss till mamma oxå.

2009-01-16 @ 14:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0