måndag

hej. usch av mig, nu var det ett tag sen jag skrev. jag har bara inte haft tid helt enkelt. 
sen har jag int orkat sitta vid datorn heller. har umgåts med lilla fisan istället (: är så himla kul nu när hon har böjat prata så mycket och skrattar. underbart.

i vilket fall.. i fredags åkte vi till farmor och hennes gubbe leffa och sen var faster tova hemma också. var trevligt. farmor och hennes assistent hade bakat semlor på dagen. så det blev att äta en. brukar absolut inte vilja äta semla om det är mandelmassa i. men det funkade bra, var inte så mycket.
kom iaf hem i lördags på kvällen. så det blev att kolla på tv och sen lägga sig. natten vi sov hos famor var inte den bäst! fy, felicia var tjurig mest hela tiden. vaknade minst 2 gånger i timmen tror jag. trivdes inte så bra att sova borta. som tur var blev det mer sömn denna natt iaf :)
sen på söndagen så kollade jag på film mest hela dagen. kollade på filmen G. G som i gemenskap. finns det någon bättre äldre film än den? älskar den filmen. speciellt magnus uggla! haha. finns nog ingen gayigare än honom där.
kollade även på en film som hette amusement. en skräck typ. var helt okej om någon skulle vilja se på den :) älskar skräckfilmer. 
idag så gick vi hem till mamma. hon var snäll och tog felicia åt mig under tiden som jag hade en tid till tandläkaren vid 13.10. passade även på att gå en runda på stan. blev att handla kläder till felicia i storkel 62. tror nog att det är dags för att börja använda det snart. hon växer ju så himla fort. visst, hon kan fortf ha storkel 56 men tycker nästan vissa plagg ser lite små ut. mitt pressentkort jag fick av ove när jag fyllde år gick åt  på kläder till felicia istället. skitsamma, bara hon har kläder så är jag nöjd :)

har även varit och handlat ikväll. så nu finns det lite mat i kylen och frysen iaf. bra det.
har precis betalat lite små räkningar. så som en del av räkningen på bröstpumpen som jag lånar från sjukhuset. (dags att lämna tillbaka den nu!)
och sen elen och en räkning från radiotjänst. så denna månad blir det att äta nudlar sen ;D måste betala hyran imorgon med. 

felicia ligger och sover. gud så skönt! jag har ont i huvudet idag med så det blir att gå och lägga sig skapligt. iaf försöka.

hade så bra allihopa!




stora ögon va? ;D  mammas guldklimp♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0