tisdag

kul det är att se att det blir mer och mer folk som följer min blogg :)
idag så har hårförlängningarna kommit. var 100 stycken slingor, får se om det räcker. annars får man väl beställa mer :)
sätter i det så fort jag får tid. inte det lättaste att göra på sig själv heller för den delen. så malin skulle nog hjälpa mig när hon kommer hit på lördag om jag inte har gjort det tidigare.


fisan sitter i sin sitter och tittar på tv. hon har fått hicka nyss så snart blir hon nog förbannad.
idag är hon redan 2 månader lillpluttan. svårt att tro! usch vad tiden går fort. önskar man kunde sakta ner den lite så man hinner med hennes utvekling ordentligt.  är väl bara en tidsfråga innan hon börjar krypa känns det som.

pratade med mamma förut och tindra ska tydligen klippa sig för första gången imorgon. funderar nästan på att gå till frisören och se hur det kommer att gå. hehe. var nöstan två veckor sen vi träffade dom med så det kan ju vara trevligt.

tro det eller ej, men det ligger en hel hög med disk i köket som jag inte har tagit tag i en. jag brukar alltid ta tag i disken så fort som  möjligt för att få det överstökat. så ser det ju inte speciellt trevligt ut heller för den delen när det ligger skitiga glas och bestick och allt annat möjligt där. fisan har varit så pipplig de sista dagarna så det har inte varit så lätt. sen kom ju malin igår så då passade man ju på att umgås med henne.
så, ja.. det är väl dags att försöka ge sig på det. får ta med fisan in och ställa henne på köksbordet så hon ser mig :)

juste! fick hem det nya bankkortet som jag beställde med en bild på felicia på. blev jättefint :)
är bilden som är längst upp på min blogg fast hela.

hade så bra allihopa. ni får somsagt gärna fråga frågor om det är nåt ni undrar.




Kommentarer
Postat av: Emil

Så fruktansvärt söt hon är!

2009-01-22 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0