tisdag

fanny kom hit med arnold framåt kvällen idag (:
tyvärr så mådde hon inget vidare så hon gick och la sig för att vila ett tag.
men nu känner hon sig bättre och är uppe på benen igen.
felicia ligger och sover.
tänkte snart gå ut med arnold en sista gång för att se om han ska göra nummer 2. hehe.

kollade precis på DH.
har nog aldrig missat ett enda avsnitt.
de flesta andra serier som jag sett på tv och fastnat för har jag alltid laddat ner.
bla, one ree hill och greys anatomy.
men något får man allt se till att inte ladda ner så man har något bra att se fram imot en vecka.

usch, idag har det varit ett sånt trist väder så felicia har faktiskt inte kommit ut idag.
och jag har bara varit ute med arnold.
men tyvärr så skulle det ju vara sånt här tråkigt väder i ett par dagar nu.
men men, det behövs väl det också.

felicia verkligen älskar att sitta i sin matstol i duschen.
hon kan nog sitta där hur länge som helst om hon själv skulle få bestämma.
men ett russin till barn, det vill jag inte ha ;D

nu ska jag se om arnold vill gå ut somsagt.
sen så blir det nog att lägga sig i sängen.
skönt att komma i säng tidigt med tanke på att felicia tycker om att vakna skapligt.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling med jättefina vinster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0