bättre

mm, nu känner jag mig bättre. iaf lite. men trött är jag.
felicia kanske har sovit max en timme sen hon vaknade vid klockan 10. så hon är skapligt trött.
la ner henne i sängen nyss. hon blev tyst fort. ska se hur länge lilla pluttan tänkt sova denna gång.
jag ska iaf passa på att fixa iorning mig nu under tiden.
badade henne förut med så nu kommer hon inte lukta kräks när vi kommer till festen ikväll iaf. hehe.

har även matan herman idag med. det stod på pappret man fick att han var hungrig dag 4 ;D
så, gav honom 2 dl mjölk,2 dl mjöl och 2 ½ dl socker :)
det är han mätt på nu i 4 dagar till tror jag. sen är det dags för mat igen. hehe.

fanny sitter här bredvid mig och mosar i sig chips.
hon var nyss på toaletten och gjorde nummer 2. kan lova att doften har spridit sig in hit till vardagsrummet.
även fast jag är förlyld så känner jag det!? :O
va fan, snorunge.. jag som ska fixa iorning mig inne på toaletten. ska se om jag hittar en klädnypa (:

känns tråkigt att det inte blev av att gå på saras 20 års fest ikväll.
men hon kommer ju om 4 veckor när carro ska ha sin fest.
så, då ses vi iaf :)
hoppas att ni får det bra ikväll! ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0