'

nu har jag lagt ner felicia i sin säng. hon är så himla envis. min lilla prinsessa.
idag när jag vaknade så kände jag att jag inte mådde spec bra. ont i huvudet (som vanligt). fast ändå inte samma huvudvärk riktigt.. känner mig svag i hela kroppen med. usch. tror nog att det kan vara så att jag har fått för lite sömn på sista tiden.
sen så mår man fan dåligt när man går omkring här hemma. känner mig nästan äcklad. känns som att det är superskitigt. jag brukar försöka dammsuga åtminstånde 2 gånger i veckan. nu var det typ en och ½ vecka sen eller nåt.. blir så himla mkt krus som man drar med sig in också vid den här årstiden.

linus sa för över en timme sen att han kunde ta felicia idag och att han skulle höra av sig. får se när det blir då...skulle inte förvåna mig om det blir sent ikväll eller nåt. för när jag snacka med honom skulle han tydligen gå och lägga sig och kolla på tv och ta det lugnt. om det ändå vore så pass....men men.

dagen igår var den bästa på länge som sagt :) behövde jag...

nae ni, nu ska jag passa på att plocka undan lite här hemma och försöka hinna med så mkt som möjligt innan felicia vaknar till liv igen. tror nog att jag ska baka nya snickerskakor idag. de andra tycker jag att det blev lite för mkt rice crispes i. vi får se hur det blir med det helt enkelt :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0