fredag

wooooho. blev sent inatt (som de flesta andra nätter). och felicia vägrar att somna om.
hon vill hellre ligga ner och prata, skratta,titta,sulta på händerna och dra lite i sina små fötter.
hon är rolig hon..inatt sov hon i sin säng till 4 igen. tydligen något hon måste fått för sig, att hon ska upp vid 4 alltså.
nattgästen har åkt. tidigt. vet inte riktigt hur denna dag kommer att se ut. sebbe, en kille som jag har snackat med länge som bor utanför v-vik ville komma hit i helgen. men har inte gett honom något svar på det än. får se hur det blir med det. tror nog att jag struntar i det. han får helt enkelt kanske komma hit någon annan dag istället. så får han bli tjurig på mig istället. hehe.
min kusin simon ville nog komma hit idag. för hans mamma (min faster) skulle ha tjejfest hemma. för hon fyller 40 nu den 15de. sen så skulle väl melissa komma förbi sen också.
juste, på tal om melissa. hon dök upp här sen igår och tog lite bilder på mig och felicia :)



min kärlek till dig går inte att beskriva, älskade dotter.



kan man se oskyldigare ut?
blev massor mer bilder tagna men de får ni se någon annan dag (:
nu ska jag försöka få fisungen att sova lite.
hoppas att eran dag började bra.

Kommentarer
Postat av: J '

åh vad fina bilderna blev :) Hoppas ni får en bra helg :)

2009-03-13 @ 08:46:34
URL: http://wigren89.blogg.se/
Postat av: Linn Lundh

nu säger jag inte detta bara för att vara snäll jag menar det verkligen men jag tycker verkligen det här är bland dom sötaste bebisarna jag nånsin sett . så sjukt fina ögon :)

2009-03-13 @ 17:36:39
URL: http://lundhs.blogg.se/
Postat av: Denise

gud vilka otroligt fina blå ögon hon har :)

2009-03-13 @ 21:32:03
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fina bilder på din dotter verkligen :)

2009-03-15 @ 19:00:11
Postat av: Emma

hehe oj glömde skriva vem det var ifrån (A)

2009-03-15 @ 19:00:50
URL: http://callmesuperman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0