fredag

idag blir felicia 4 månader! herregud, kan verkligen inte förstå att tiden går så himla fort..
och så är det exakt ett år sedan idag som jag fick se mitt positiva grav test också :)

vi ska ta på oss kläderna nu och knalla ner mot bvc.  ska vara där klockan 12.
felicia är jättetjurig nu för att hon är så otroligt trött. blir roligt när man kommer till åsa...

min lilla prinsessa har ätit barnmat för första gången idag :D
bilder på det kommer in sen någon gång. majspuré blev det. kanske inte var det populäraste.
men det funkade iaf (:
hon ska få sulta på en majsbåge sen idag med hade jag tänkt.
juste, wigren och hennes lilla julia ska nog komma hit sen på besök.
sen ska vi knalla hem mot haninge någongång. mamma har lämnat arnold här med idag så han måste ju tillbaka.

hade så bra idag så hörs vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0