söndag

gud så underbart det är när man sätter sig vid datorn så här på "morgonkvisten". och så får man höra att man är trög. wiiho.
vad händer idag då allesammans?
själv vet jag inte riktigt vad jag och felicia ska hitta på än. är ganska stökigt här hemma. så i eftermiddag så ska iaf personen som har stökat ner med mig komma och hjälpa mig att städa lite ;D hehe.
igår så var det nog den bästa dagen på länge :) mkt som hände och dagen rullade på helt enkelt.
blev ju att man kom hem sent inatt. tror nog att jag somnade till vid 4. det värsta med att somna så sent är ju att felicia vaknar vid typ 8 på morgonen och brukar vara vaken i typ en och en halv timme innan man kan få henne att somna om igen. så, ikväll tänkte jag försöka att komma i sängen skapligt.


 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0