torsdag

hej allihopa. idag vaknade jag och felicia efter 9. kom på att mormor och allando skulle komma på besök. hon skulle vara med allando hos vetrinären vid 9.40. de dök upp här straxt innan 11 tror jag :) var trevligt. felicia hade somnat en liten stund innan de kom. så hon sov en hel timme i sin säng. det behövde pluttan.
även sten kom förbi på sin lunch på en kopp kaffe och lite fika. felicia vaknade några minuter innan de skulle åka igen.
mormor fick även med sig lite av de kort som jag framkallade på nätet. jättefina blev dom!

nu så ligger felicia och sover i sin säng igen. eftersom jag inte har ätit någon frukost så passade jag på att ta en liten paj i ugnen istället. så det blev både frukost och lunch i ett. två flugor i en smäll vill säga.
funderar på att också gå in och lägga mig och sova lite. eller åtminstånde vila. det skulle inte sitta helt fel.

sitter och kollar runt lite på olika recept. blev lite sugen på att göra något gott med fläskfilé någon dag snart :) kanske någon god hemagjord potatisgratäng? har inte försökt mig på det tidigare så någon gång måste ju vara den första. tycker om att laga mat som man aldrig gjort förr. lite av en utmaning. så lär man sig av sina misstag med som sagt. hehe.

melissa ska nog komma förbi här sen. hon ska ha med sig sin system kamera idag. så hon ska ta lite kort på mig och felicia tror jag. vi har ju inte åkt förbi fotostudion än. men det ska bli av. blir lite roligare att ta kort i en studio med lampor och allt. svartvitt. ajja, det blir nog bra tillslut.
har tänkt att bjuda melissa på taco sen när hon kommer iaf :) sen ska jag nog passa på att knalla ner till affären sen när hon kommer så jag kan köpa lite ingridienser till de där snickers kakorna som jag har tänkt göra ett tag nu men som aldrig har blivit av än. de var ju så goda!


Kommentarer
Postat av: Jenny [snart mamma till Vilda]

Åhhh vad söt bild på din dotter!!



Tack, jag hoppas också att snäckisen kommer ut snart. Börjar bli trött på att vänta.

2009-03-12 @ 15:20:25
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0