torsdag

blev en sen uppdatering av bloggen idag (:
har fått hem min herman nu. han bubblar ;D så, han lever.
våra fiskar var superhungriga när vi kom em eftersom vi sov borta inatt.
just nu ligger felicia i sin säng och skriker.. hon är trött. men, envis som vanligt.
jag tänkte passa på att laga mat nu. bara ätit frulle idag, som vanligt. hehe
brukar alltid bli så att man äter frulle och sen igen mat på dagen. hur kommer det sig tror ni?
fick veta idag att en kompis till mig är gravid. superkul!
hon undrade om jag hade ont i magen precis i början av graviditeten. och, det hade jag ju.
var ju så att jag gick till vårdcentralen så de fick undersöka mig. men de hittade inget fel.
inte ens grav testet de tog på mig visade positivt.
men sa sen mamma till mig när jag kom hem att morgonurinen ger bäst utslag. så, nästa dag på en torsdag
så visade det sig vara positivt :)

nae, bäst att sätta igång med maten. kött och sallad. mumma!

hoppas att ni haft en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0