torsdag

finns det något som värmer mer än att vakna upp med sitt lilla barn precis bredvid sig som ligger och ler och pratar för sig själv innan man vaknar? tror nog inte det. felicia är så söt så jag nästan vill äta upp henne. ojoj, nu var hos visst inte så supersöt längre. någon behöver byta senapsblöja tror jag :O hehe.
förstår iaf absolut inte på mig de som väljer bort att umgås med sitt barn. de missar en av de mysigaste stunderna iaf. men, ska inte klaga. blir mer åt mig! (:

igår så fick vi besök av  min pappa. putte. han var  här och hade med sig fläskfilé och potatisgratäng. blev att äta det. och massor med sallad. usch så gott det var! blev lite över som jag kan knapra i mig någon dag. mumma. salladen ska vi inte ens prata om hur mkt det blev kvar av det. min pappa brukar nämligen näst intill aldrig äta sallad. och han gjorde en hel skål full. den största jag hade typ. haha.

innan pappa kom så åkte jag och felicia iväg och gjorde lite saker :) skönt att komma ut i friska luften lite och träffa en och annan. jag trodde att felicia skulle sova under de timmarna vi var borta. men icke sa nicke. det var mer än vad jag trodde.

om jag kanske nämt tidigare så solade jag ju för en vecka sen.. brände mig mellan mina bröst. igår så upptäckte jag att jag har börjat fjälla. så nu har jag som en stor rund ring som jag sitter och kliar på. aj aj.

nae ni, felicias senapsblöja kallar. så nu blir det att göra iorning felicia. och sen så hur mkt jag hinner att fixa iorning mig innan lillpliuttan blir tjurig. sen så kommer vi bli upphämtade. vet inte riktigt när det blir. så idag kommer vi inte vara hemma. kommer hem senare. får se om jag kanske uppdaterar här då :)

ha en bra dag alla goá och glaá


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0