fredag

hej allihopa.
vi lever.
har varit hos mamma ett tag nu. hundvakt.
får se om vi bär oss av hemåt idag eller imorgon.
mamma är en bitch här hemma och går runt och säger att
vi inte får vara kvar här.
hon tycker vi är jobbiga. snällt va?
den du mamma.. ser du att jag visst kunde skriva att du dummar dig :P

linus åkte till öland igår och ska stanna där i två veckor ungefär.
tror att vi behöver vara ifrån varandra. det är nog bra.
han har en del saker han behöver tänka igenom har vi kommit fram till.
hur han bär sig åt är en jävligt stor del av det hela.

nu ligger min lilla prinsessa och sover i sängen.
tänkte passa på att gå ut lite och njuta av solen medan den är framme.

hoppas att allt är bra



saknar magen något enormt!

rätt så sjukt egentligen..man njuter och njuter mest under

hela graviditeten. men i slutet vill man bara att allt ska ta slut

så man kan få mysa med det lilla miraklet.

nae, saknar magen idag somsagt.

första sparkarna..


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du kan få låna min för jag vill hellre få ut det som ligger i den. Det känns som om det är såå långt kvar... 18 veckor kvar. Man vill ju börja köpa och förbereda saker nu ju. kram

2009-05-15 @ 19:42:27
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ville bara tillägga att Sarah är kvar fortfarande...............

2009-05-22 @ 13:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0