fredag

god morgon. idag låg vi och drog oss i sängen en timme ungefär :) skönt.
bara man har koll på felicia så hon inte rullar ur sängen går det prima.
hon rullar och rullar den lilla damen. snabb som attan.
la i hennes bitring i frysen igår kväll. och gud vad gott hon tyckte att det var att sulta på den.
kan tänka mig det så mycket som det kliar och har sig.
nu har arnold kommit upp också och lagt sig bredvid mig.
ska gå ut med honom en liten sväng sen här utanför när felicia somnat till.
är inte så super populärt att gå ut med honom i detta väder.
igår kväll när det regnade när vi skulle gå ut fick jag bära honom en bra bit innan jag släppte ner honom.

testade en annan gröt igår till felicia.
med banan och äpplesmak.
den tyckte hon om riktigt mycket.

igår när jag hade besök framåt kvällen så passade jag på att städa av här.
dammsög och skurade golven.
började även skruva och grejer med babysittern jag fick för ett tag sen.
så nu funkar den :) men vibrationen är tyvärr trasig.
men den är så perfekt att ha om man ska ut i solen då det är en suflett på den.
och sen är den jättesmidig att fälla ihop. tar ingen större plats.

hennes andra röda som hon hade när hon var mindre tänkte jag sälja nu.
säg till om det är någon som är intresserad :)

får se vad som kommer hända denna dag.
mamma ville ha hem arnold idag med.
egentligen skulle ha åkt hem igår.
men jag ville att han skulle stanna ett tag till.

kanske blir av att slingra håret?
mormor hade ringt mig igår såg jag.
mamma sa att det var ang deras tvättmaskin som de inte ville ha
då de skulle köpa en ny. är ju perfekt om man kan ta den! :)
är så jobbigt att ha i källaren. eller, jobbigt och jobbigt..
men man måste ju ta med felicia varje gång man ska ner om man inte
har någon här hemma som kan hjälpa till.
mycket smidigare om man skulle ha en hemma!
speciellt när man har barn med eftersom inte kläderna håller sig rena så länge som innan! hehe.

min och felicia näsor rinner som tusan idag, för ovanlighetens skull?
nu tror jag nog att lilla damen börjar bli lite trött.

hon sitter och gäspar i sin stol.


en ursäkt hjälper inte denna gång.

är så trött på dig.

man kan inte behandla folk hur illa man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0