fredag

igår blev det en riktigt bra kväll iaf :)
thinee kom hit efter ett tag.
grillade och grejer.
blev faktiskt riktigt lyckat.
gott gott.
sen fick vi manligt besök.
de ville bla låna jackor för att det
var kallt ute.


kvällen rullade på.
grabbarna stack.
sen vid 11 tiden så kom en av de
tillbaka och var skapligt full.
deckade på soffan.
jag hängde med thinee ut på baksidan
för att säga hej då eftersom hon skulle
in mot stan.
sen hör vi hur det låter som tusan innifrån.
jag kollar in. och vet ni vad?
klart att han hade ramlat ner på golvet.
och han sov fortf!
skulle tagit kort på honom. men självklart
så vaknade han till precis när kameran kom fram.

thinee ringer efter 40 minuter och frågar
om hon också kan få sova hos mig.
vet ni varför?
jag sa till henne innan igår att bussarna troligtvis
inte går så som de brukar eftersom det var
valborg. då sa hon att de gick som vanligt.
sen så hade hon självklart missat sista bussen.
men det visste ju inte hon så att hon satt där nere
och frös arslet av sig och hoppades på att bussen skulle komma.

felicia vaknade vid 3 tiden inatt och skrek rätt ut.
hon var varm, så himla varm.
hon har legat som ett plåster på mig hela natten.
mitt lilla hjärta.. men nu hade hon iaf 38 grader bara.
så den har gått ner. hoppas att det stannar där med
så att den inte går upp igen.
nu ligger hon iaf och sover i sin säng.
ren och fin :) hon badade förut.
skönt att svalka av sig lite när man inte känner
sig helt kry i kroppen.
nu har hon sovit i en timme.
så helt pigg är hon nog inte..
hon vaknar nog närsom skulle jag tro.


 

och vet ni vad?
jag sitter här och äter
röda polly.
ovanligt va?



Kommentarer
Postat av: RIVETS

nej va söt!

2009-05-02 @ 09:08:34
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0