måndag

då var det måndag igen då. dvs början på en ny vecka.
hoppas att denna vecka kommer att bli bra.
men det känner jag på mig att den kommer (;
bara det kommer mkt bättre väder snart..!

felicia sov 6 timmar även denna natt i sin säng :)
hon är så duktig. skönt med framsteg.
hoppas bara på att det kommer att fortsätta åt rätt håll nu.

min lilla fisunge har börjat med att pilla upp blöjan nu också.
tycker hon är superkul. busunge.
blir att använda trosor på blöjan när hon bara har den.




ha en bra dag!♥



Kommentarer
Postat av: Ann-Christine - Hittade via någons blogg.

Min dotter har med hittat blöjan. Hon tycker det är jättekul att ligga och dra så den går upp.

Hon är bara 2 dagar yngre än din, Född den 22/11-08.

2009-05-15 @ 09:55:03
URL: http://frogspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0