söndag

nu märks det verkligen att våren är här.
de första myggbetten har börjat komma fram.
usch. hatar att ha myggbett. kliar ju överallt.
och så är det klart att man inte kan sluta heller så det slutar med att man har kliat så mycket så att det är upprivet.

idag så har det varit en lugn dag.
man känner sig somsagt så jäkla låst utan vagn..
lättare om man skulle ha haft bil och körkort.
och sen så finns de ju folk som man tycker kan ställa upp med hjälp,
men som skiter i att ens erbjuda sig.
fast det är verkligen ingenting som jag är förvånad över.

har tyckt att det har låtit flera gånger som om felicia sagt hej idag.
hehe, men är nog bara någonting man inbillar sig.
hon har börjat göra sånna där härliga pruttljud med munnen nu förstår ni.

så att så fort hon får en sked mot läpparna så börjar hon såklart.

så det brukar sluta med att hela mitt ansikte är fullt med mat och hela hennes stol.

och hennes näsa får vi inte glömma att nämna :)

lilla pluttan.


linus har varit här en sväng nu under eftermiddagen.

snart så kommer böris och tittar förbi för att umgås lite.

sen så får jag se om inte carro,tim och jocke skulle komma ner

en sväng sen med.

så att, så som det låter nu så kanske det inte blir att lägga sig tidigt iaf.


felicia ligger och sover så sött i sin säng.
min älskade prinsessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0