söndag

grattis alla mammor på morsdag!
och ett speciellt grattis till min mamma (:

igår så var jag faktiskt ute med carro :D
superkul hade vi.
gick hem till henne först och sen ner hit ett tag för att min faster tove och två av henes polare kom förbi.
sen skulle de på streetpack. jag och carro tog bussen in till stan.
sen en sväng ner till hamn festivalen. inte mycket att hänga i julgrannen.
där blev det bara att klämma in oss på en bajamaja och uträtta våra behov.
sen vidare upp till stan.
malin hörde av sig och sa att hon var ute med jessica.
så vi hängde med dom inne på platens hela kvällen.
och självklart så träffade man på massor med andra kända ansikten.
kändes verkligen kul och skönt att få komma ut.
kvällen avslutades med att dela på en svarttaxi hem till johannelund.
jag, carro och nicke picke.

väl hemma låg linus och sov på soffan och felicia i sängen...?
mer behöver jag inte säga..

somnade iaf famåt halv 5 tiden imorse.

min lilla prinsessa har varit superduktig och inte tuttat alls (:


nu är linus iväg med felicia hemma hos hans mamma som precis flyttat.

jag skulle gärna ha följt med men jag känner mig så otroligt seg idag.

så nu har jag plockat undan lite här hemma, bla diskat.

sen har jag tänkt sätta mig lite ute i solen.

är nog inte lika varmt nu som det var förut.

går ju knappt att visstas ute då.

sen får jag se om man hinner med att ta sig en liten tupplur innan de kommer tillbaka.


hoppas att ni haft en bra helg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0