söndag

oj, blev ingen uppdatering igår.
hoppas att ni inte blev för ledsna på mig.
igår så kom pappa och oscar,emil och ronja förbi. de hade varit i simhallen under dagen.
så de kom väl hit efter 2 tiden precis.
barnen tjatade efter pizza så grabbarna gick ner och köpte det.
medan vi brudar tog ut en filt och la oss på i skuggan för att lyssna på musik.
riktigt mysigt faktiskt.
tyvärr så har man ju inget parasoll än. så en filt i skuggan var en alldelles utmärkt idé för att se till så inte fisungen fick sol på sig. det blir det av att göra flera dagar.
de stack hem vid 6 tiden. och direkt efter det så fick jag nytt besök.
så igår blev det att grilla ute i den härliga svenska vårkvällen.
lät bra va? ;D
sälskapet stack ganska så sent.
men ändå så fastnade jag framför datorn. som ni kanske ser så håller sidan på att ändras lite.
min käre bror är det som hjälper mig med det så vi satt uppe och grejade.
kom väl i säng vid 2 tiden inatt skulle jag tro.
felicia vägrade att somna igårkväll, så det gick väl sisådär. hon fick vara uppe med oss tills hon somnade.

igår sa linus att han skulle ta felicia idag.
antagligen för att han vet att det är söndag och att det inte finns så mycket att hitta på
som det gör på fredagar eller lördagar.
för de dagarna ska han ha för sig själv så han får roa sig. (för det gör han aldrig annars). tjena fan.

iallafall, framförhållning var det snack om ifrån hans sida.
så nu sa jag att han får ha henne fredag och lördag kväll nästa helg.
ska bli intressant att se vad han har för ursäkt att komma med då.
troligtvis så blir den lika bra som alla andra.

nae ni, nu ropar min lilla prinsessa på mig inne i sängen.
hon har varit vaken sen 8 imorse.
grannarna ovanmför håller på att bråkar som vanligt.
superkul att vakna till. verkligen!

hade så bra idag så hörs vi nog sen ♥

Kommentarer
Postat av: Daisy

Tack så jätte mycket, detsamma!

Haha, Det ska jag inte göra :)

2009-05-03 @ 12:28:13
URL: http://dreamscanbetrue.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så mycket! Jättegullig bebis! :)

2009-05-03 @ 12:58:55
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Postat av: Josie

Åh, vilken söt bebis! :D

2009-05-03 @ 14:36:04
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Emma

jätte jättesöt bebis :)

2009-05-03 @ 17:00:37
URL: http://emmarosens.blogg.se/
Postat av: MammaLinda

åh så sööt!

2009-05-05 @ 20:31:19
URL: http://liindiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0