tisdag

oj oj oj, nu har besöks statistiken stigit över 100. vad kul att så många väljer att följa min blogg! :)

dagen har varit mycket händelserik faktiskt.
farfar ringde ganska så fort efter att jag hade bloggat. han är gubben med framförhållning förstår ni.
han frågade om han och hans fruga kunde komma hit på en fika inom 30 minuter.
så vad ska man göra? självklart sa jag att det var ok och började att plocka undan och fixa iorning mig på 2 röda.
efter att de varit här så myste fisan och jag. som för det mesta.
ringde linus och sa åt honom att komma hit för att se efter felicia eftersom jag hade migrän.
han sa att han skulle komma inom 2 ½ timme. självklart så tog det lite mer än en timme till på det. inte förvånad.
hade pratar med felicias farmor suss under dagen med. och hon var supersnäll och erbjöd sig att fixa med vagnen så att det ordnade sig. så hon kom hit framåt kvällen och var snäll och åkte och lämnade in den.
linus och felicia följde med så under tiden gick jag bla ner till affären och handlade massor med mat till felicia och hämtade ut ett paket på posten. nuform tabletter. någon som vill köpa?
har nämligen skrivit upp mig av misstag så måste betala närmare 500 i månaden på någonting man ändå inte kan äta nu eftersom man ammar. superkul! enda fram till september. så säg till om så skulle vara fallet.

efter ett tag kom de tillbaka och så bestämde vi oss för att vi skulle hänga med och se på deras nya lägenhet. jättefin :)
så hängde vi med till suss och åt lite mat. kom hem för snart två timmar sen. var trevligt.
och du, tack så jättemycket för hjälpen än en gång!

hoppas bara på att vagnen är lagad tills imorgon nu med.
vilket inte alls skulle förvåna mig om den inte skulle vara.

arnold är även här nu (:
han ska stanna här tills på torsdag.

hoppas att eran dag har varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0