tisdag

god morgon.
felicia vaknade vid 7 imorse igen.
någon grej hon har fått för sig att hon måste göra.
vakna mellan 6-7 varje morgon.
och även om hon är supertrött så måste hon tydligen vara uppe så att hon ska bli pigg.
lilla pluttan..
nu sitter hon här i vardagsummet med mig och kollar på mtv.
elin ligger i sängen och sover. hon kom förbi här igårkväll.

blev att gå runt stångån igår.
sen in till stan en sväng och köpa lite grejer till felicia.
sen så gick vi hem igen.
tro det eller ej men linus kom och hängde med hem.
under tiden han var här så passade jag på att fixa i orning
ytterligare på uteplatsen.
blir bara mer och mer att göra känns det som.
nu har jag iaf rensat ännu mer i rabatterna.
så blir nog att plantera någonting sen idag kanske.

juste, min mal hade ju dött i akvariet.
så igår så bytte jag massor vatten och hade ja, en storstädning av akvariet helyt enkelt.
väntar på att vattnet inte ska vara så grumligt längre bara.
då blir det nog superfint :)

träffade även chrille på stan också (:
han tyckte felicia var supersöt.
så, där bjöds det på många leénden kan jag lova..

idag blir det nog också att gå en sväng.
man får passa på när det är ett sånt fint väder.

felicia åt förresten ingenting igår direkt.
tror att jag fick i henne ett par skedar med lasagne.
vatten drack hon iaf hela dagen. så det var ju bra det.
tror att det beror på hennes förkylning.
hon känner sig nog inte helt pigg.
får hoppas att det blir mer äta idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0