torsdag

nu har vi varit på bvc :)
allting var superbra.
de tyckte att felicia var snabb med allt och stadig i kroppen som få.
hon vägrar ju nästintill att sitta utan vill mest stå hela tiden om hon får bestämma själv.
har hon viljat göra redan från första början tycker jag.
min lilla plutta. stora och starka tjejen nu :)
linus var med till bvc.
självklart gör han aldrig någonting som inte förvånar en.
fy fan vad jag blev irriterad.. när åsa och den kvinliga läkaren sa att vi kunde ta av henne kläderna
så att de kunde få mäta och väga fisan och undersöka henne.
så säger linus (som sitter och håller i felicia) "varsegod mamma!" och ger henne till mig.
för att jag ska ta av henne kläderna.
kände hur det bara kokade i mig.
han gör ta mig fan ingenting med felicia. han frågar inte ens om han ska mata henne,byta blöja..ja, allt..
och om jag skulle be han mata felicia så försöker han i 5 sek och säger till mig för att han tycker det är för jobbigt.
får ju för fan skämmas över honom!
nae, trött på karlar.. det är man allt. och speciellt linus.
när han beter sig som ett riktigt arsle. somsagt, slutar aldrig att förvåna mig.
ajja, nog om det.


vi kom fram till att åsa måste ha mätt fel på förra undersökningen.

då var hon 62 cm, och så var hon det även idag.

och så vägde hon nu 6555 gram :)


felicia ligger nu och sover i sin säng.

linus ligger på soffan här och sover också..

snart så ska elin komma förbi för att hämta sin cykel.

sen så ska jag, felicia och arnold iväg :)


tänkte passa på att kila ner till affären och köpa ett eller två paket till med bars.

imorgon tror jag att det har gått 10 dagar sen jag började med dieten.

sen får man inte fortätta mer. men jag tänkte fortsätta äta lite
och bara ersätta ett par mål.

hoppas att allt är bra med er♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Det är nog bara att låta Linus vandra den hårda vägen... göra tills det fungerar, men ha dig med som stöd... oftast är det lättare för oss tjejer... vi har liksom fått lite mer tid att förstå att det är en bebis på G, medan killarna kan bli lite överrumplade...



Men funkar det inte att handleda honom så bit ifrån!



tack för din kommentar inne hos mig också:.))

2009-05-29 @ 04:18:19
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: linus

hjälp sökes till hjärnskadad brud

2009-06-11 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0