måndag

nu måste jag skriva av mig lite igen.
och de som stör sig på sånt behöver inte läsa...

linus åkte ju somsagt till öland för över en vecka sen.
han visste inte när han skulle komma hem och sa ingenting om det heller.
sen så hade han tydligen ringt igår och skickat ett sms för att se hur det var med felicia.
jag har ju oftast mobilen på ljudlöst, så det var ingenting jag hade lagt märkte till fören senare.
sen så säger han vid 5-6 tiden att han var hemma i linköping och varit det hela dagen.
då sa jag att vi skulle komma hem innan 9 iaf så att han kunde komma då för att träffa felicia.
eftersom han hade sagt att han saknade henne så otroligt mycket.
tror ni att han gjorde det?
nae, han bestämde sig för att umgås med polare istället. framför sin egen dotter som han hade saknat SÅ mycket.
haha, bullshit. nu bevisade han ju iaf klart och tydligt hur mycket felicia betyder.
fy fan vad jag är arg. kokade i mig igår.
men tydligen ska man behöva inskaffa ett avtal eller något där vi kommer fram till när och var och hur länge han ska ha felicia. eftersom han oftast brukar säga i sista stunden att han inte kan. för att det är bekvämast för honom. och om han nu inte kommer när det är bestämt så är det hans eget fel.
han tänker aldrig på felicia.
är egentligen hemskt.. felicia ler varje gång hon träffar en kille. hon söker sig till killar. detta är väl antagligen för att hon inte har någon riktig fadersgestalt direkt. så fort hon ser min lillebror hampus så skiner hon som solen själv. eller danne, eller ove. ja, till och med mammas ex sandor. och då är det illa. tro mig..
jag tänker endast på felicia när jag skriver detta. för hennes bästa. men linus tänker mest på sig själv.
och nej, det är ingenting jag är speciellt förvånad över.


så sa jag igår att han får komma och hämta felicia vid 10 idag. för 25 minuter sen.

men inte det inte.. han skickade ett meddelande vid halv 7 imorse och skrev att han skulle gå och lägga sig precis.

så att han inte kunde komma vid 10. utan någongång innan 3! han ska fan i mig inte tro att jag tänker sitta och vänta.

här hjälper det inte genom att slicka arsle.

jag sa till dig när det passade oss. och då sitter du uppe hela natten för att umgås med dina polare.

nu får vi se när vi kan. det sa jag klart och tydligt till dig.



ajja, nu ska jag nog inte skriva något mer.
lär väl få höra ett och annat iaf. men det skiter jag i.
detta är bara sanningen.


nu är iaf arnold här :)
felicia börjar bli lite trött igen tror jag.
jag har käkat en shake precis.
idag blir det inte att äta någon glass.
var ett undantag igår eftersom mamma fyllde i lördags.

felicia får sova ett tag. så passar jag på att fixa i iordning mig.
sen går vi nog ett varv kring stångån tror jag.
är ju ett sånt fint väder idag! :)


mammas hjärta ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0