måndag

felicias 1års dag i fredags var bra :)
mycket man ska göra när det är kalas.
hon fick massor med fina pressenter.
tack så mycket!

tyvärr så kan jag inte lägga in bilderna nu.
men jag ska försöka få tid till det senare ikväll.
annars så dyker de upp inom en snar framtid.

linus hämtade felicia sent i fredagskväll.
då var danne,jenny och jollan kvar här hemma.
de var sugna på tacos så de skulle åka till maxi för att handla.
så jag hängde med.
blev avsläppt på vägen därifrån.
perfekt, så slapp man gå :P

i helgen har jag bara myst.
tagit det lugnt.
hände en sak som gjorde att jag fick otroligt jävla ont i magen igår.
så då låg jag mest i sängen och vilade.

trodde felicia skulle kommit hem igår.
men nej...

och idag hade inte linus planer på att lämna henne heller.
så om han inte har kommit med henne sen när hans pappa
kommit hem så han kan ta bilen så fixar jag skjuts och åker
dit och hämtar henne.
han verkar inte förstå att man inte kan vara ifrån sitt barn
alldeles för länge.
jag har inte träffat felicia sen i fredags kväll och håller på
att spricka av längtan!
allt för att jävlas... usch, nog om det..


jag fick arnold igår kväll så idag så gick jag och arnold
och mötte mamma och tindra på stan efter att de hade varit
och kollat på en lägenhet i gottfridsberg.
sen så gick vi en promenad hem hit till johannelund.
så nu har jag slängt allt skräp sen födelsedagsfirandet också.

förresten, jag har inte rökt på ett antal dagar nu så
jag köpte snus idag.
något är jag tvungen att ha kände jag..
så fick bli kärringsnus.
catch eucalyptus.

pratar med mamma nu.
men det får vi inte.
tindra går runt till oss och säger:
"tyst mamma."
"tyst olla."
olla är ju jag då.. haha.

mamma, tindra och arnold ska sova här inatt.
när felicia har kommit så ska vi knalla ner till danne,jenny och jollan.
ska bli bjudna på varm smörgåstårta. gott!

nu ska jag duscha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0