måndag

nu är min prinsessa hemma!
hon kom vid 5.
och gud vad jag har saknat henne.
hon blev superglad när hon fick se mig.
sprang till mig och gav mig massor med kramar.

vi gick ner till danne, jenny och jollan runt 6 tiden.
efter att felicia öppnat sitt paket ifrån mamma och tindra.
där bjöds det på varm och kall smörgåstårta.
riktigt gott!
felicia tyckte det hon med. hon åt ordentligt faktiskt.
för en gång skull.
så nu blir det att börja göra varm smörgåstårta ibland :)

nu är vi hemma iaf.
och tjejerna är trötta.
så nu ska de få välling.

blir att lägga sig tidigt idag känner jag.


juste, ska byta lösenord på bloggen.
dessvärre är det någon idiot som man inte kan förlita sig på
som gett ut mitt lösen.
så, säg till ni som vill ha det.
personen som gett ut det vet nog vem det är. så ingen idé
att fråga om det nya sen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0