tisdag

detta kan komma att bli ett långt inlägg så ni vet.
fast mycket bilder :)

i söndags när felicia kom hem ifrån linus så gick vi direkt ner till danne,jenny och joline.
så kusinerna kunde få leka lite med varandra.
danne var i stockholm och hämtade en båt så han kom lite senare.
felicia och joline lekte för fullt med varandra.





vi var där fram till sena kvällen.
när vi kom hem var felicia trött och somnade, med nappen i munnen :O



på måndagen så vaknade felicia vid halv nio.
hon somnade om igen redan två timmar efter och sov
nästan till klockan ett.
vet inte om pluttan börjar bli lite sjuk.. hoppas verkligen inte det!

meningen var att mamma och tindra skulle kommit hit och sovit här.
men tindra har blivit sjuk.
så hon hade/har feber och är jättesnorig.

så jag och felicia hade en riktigt mysdag här hemma.
vi duschade bla.





när felicia skulle äta pirog efter att vi duschat så somnade hon till.
men när jag tog upp henne för att hon skulle somna i min famn så
blev hon superpigg och ville inte alls somna.
så hon sov ingenting mer på dagen fram tills kvällen.
då somnade hon efter sju.
men vaknade ett antal gånger innan hon somnade för natten.









på kvällen började jag känna att huvudvärken kom fram
 mer och mer som jag hade känt under dagen.
min nacke är så jäkla stel.
sen blev jag svag i kroppen och mådde superilla.
så blev att ligga i sängen och försöka att slappna av.
somnade,men vaknade ett antal gånger.


idag när jag vaknade så kände jag mig bättre.
men huvudvärken är fortf kvar.
förstår inte, mina mediciner har funkar hittills..
felicia tog sin tupplur tidigt imorse också.
klockan blev väl ungefär 1 idag också när vi vaknade igen.
då hade felicia bara druckit välling på hela dagen :O
hon vill inte äta någonting.
hatar när hon är inne i sånna perioder.
men ställde mig iaf och lagade makaroner och falukorv
när vi hade kommit upp ordentligt.

jag fick inte mata henne.
ville gärna gjort det så hon kunde fått i sig lite.
men hon slog bort skeden hela tiden.
så det var bara att släppa lös henne på maten.
riktigt fint blev det kan jag lova :)



linus kom och hämtade felicia nu ikväll vid halv 6.
jag pratade med farmor suss igår och vi bestämde att jag och felicia skulle
komma hem till henne idag.
hennes karl fyller år.
men eftersom jag fort har ont i huvudet och inte känner mig så vidare social
så kom linus och hämtade felicia så hon fick åka dit iaf :)


den här nya fina sjömansklänningen fick hon ha på sig nu ikväll.
tror nog att hon kommer hem om ett litet tag.
så nu har jag vilat lite.
funderar på att gå ner till affären.
har inte ätit ordentligt idag.
sen var det en viss person som nämde pizza.
och det lät ju inte helt fel!




älskade unge! <3





Kommentarer
Postat av: Emma

man får ju leter efter en sötare unge:D

2009-11-10 @ 21:57:12
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill också ha barn:D

2009-11-10 @ 22:54:15
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Tant Melissa

Hha naaw nu saknar jag Felicia massor! ska se till att bli frisk o komma o gosa lite.<3

2009-11-11 @ 01:35:24
Postat av: Anna

Gud vilken söt blogg!!! :D

2009-11-11 @ 08:04:47
URL: http://annawinblad.webblogg.se/
Postat av: merima

åh gud vilken söt dotter du har!!! =)

2009-11-11 @ 18:45:26
URL: http://meirmaaas.blogg.se/
Postat av: Dunne

Så helt underbara bilder. Det förgyller verkligen min ganska så grå dag. Ha det bäst!

2009-11-11 @ 21:05:47
URL: http://dunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0