tisdag

sådär.. nu gick mamma,tindra och arnold hem för ett tag sen.
idag var det jag som stod för maten. blev korvgryta med pasta.
gott faktiskt. mamma tyckte det brände lite i halsen efter ett tag.
men så ska det ju vara, lite starkt sådär.. ;P
var en riktigt lugn matstund. nae, där ljög jag.
inte alls. mamma hade satt på smurfarna på spotify när jag lagade maten.
så det var på även när vi åt.
tindra stod och dansade på stolen och felicia satt och klappade händerna i sin stol.
gud så söta de är!

felicia har varit riktigt gnällig idag.
och inte sovit speciellt bra inatt.
börjar undra om det inte är lite feber på gång.
men det hoppas jag verkligen inte.
för på torsdag vid 10.00 så ska hon på sin ett års kontroll.
och då ska hon även få ta spruta. inte så bra om hon är sjuk då.. 


igårkväll så kan jag ju säga att jag blev riktigt sms trackad av en viss person.
eller, sms trackad är väl nästan bara förnamnet. vet inte vad man ska kalla det där..
riktigt gulliga sms också. verkligen.
skulle nog nästan kunna anmäla det som stod. så söta var dom.


tur att man har saker och ting här i livet som förgyller sin dag något enormt!
man kan inte vara annat än stark när man har den underbaraste varelsen vid sin sida! ♥

nu ska jag fortsätta att dansa till smurfarna med min lilla prinsessa.
kokobom smurf smurf är verkligen hennes favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0