fredag

hej igen.
jag och felicia åkte till haninge sen runt 5 tiden.
hon fick öppna sitt paket det första hon gjorde.
och hon tyckte om den :)
är en nalle puh leksak som man kan sätta på spjälsängen sen.
perfekt eftersom hon vaknar så mycket.
får se om den kan vara till någon hjälp.
finns både dag/natt läge att välja på.

felicia har varit i full vart hela kvällen sen vi kom hit.
hon somnade för ungefär 30 minuter sedan. och fort gick det!
bara jag gick upp i sovrummet och släckte ner och la henne bredvid mig.
min lilla prinsessa älskar att kramas när hon ska sova. så hon somnade med armen om min hals.
får se när hon vaknar nästa gång.
eftersom hon ligger i en säng som är rätt hög här uppe på övervåningen så tänkte jag faktiskt
gå in och lägga mig bredvid henne nu så hon inte vaknar och ramlar ur.
har fått ont i min mage också. eller, har haft det sen igår. usch, inte alls något vidare.
så skulle nog inte vara helt fel att krypa ner under täcket redan nu och se lite på tv.

imorgon vid lunch så tänkte jag att vi skulle åka ut till min pappa.
han ska med ut till min faster och kusinerna som bor i ljungsbro på eftermiddagen.
de ska fira mig med lite fika och sånt.
de har ju även köpt en söt liten valp som heter wille.
så ska bli kul att se den lilla krabaten.
har en stark känsla av att felicia kommer vilja busa med honom.

ha en fortsatt fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212

Tack så jätte mycket!

Ja han var verkligen vacker min lilla prins...

Kramar!

2009-10-19 @ 17:19:07
URL: http://middemaddeblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0