måndag

dagen igår spenderades som sagt i simhallen.
felicia sov 30 minuter innan vi åkte innan 1.
och gissa? det var full fart på min lilla prinsessa hela dagen lång.
gud vad hon älskar att bada!
hundsim var hon också bra på. hehe.
en sak kan jag lova er, så fort vi kom ut ifrån simhallen straxt inna 6 igår kväll.
så orkade inte hennes ögonlock vara uppe längre.
hon somnade, så hårt! även fast hon satt upp.
men är ju bara ett tecken på att hon haft det roligt under dagen :)

kom fram till att man kanske ska börja åka dit minst en gång i månaden med henne.

igår blev det lite mys med gurka, morötter och dipp. gott!
som jag gjort de senaste dagarna så gick jag och la mig i sängen tidigt.
men somnade inte fören riktigt sent inatt.
felicia tyckte det var dags att vakna vid halv 7 imorse!
arnold kom då med ungefär.
mamma hade jouren till inatt.
men hon ska snart åka till stan med tindra.
så jag och felicia ska hänga med.
men sen kom jag på att jag måste köpa pressenter.
inget kul om felicia vet vad det är ju! (?)
hon kanske blir skitförbannad nmär hon upptäcker att hon inte får det än. hehe.

linus ska iaf vara snäll och ta arnold under tiden vi är på stan.
ska prata med honom och se om han kanske ka ta felicia också då..

får se om jag och felicia hänger med mamma och tindra hem sen också och sover där inatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0