måndag

hej allihopa.
lite dålig uppdatering nu igen..
men jag har haft fullt upp.
igår visste ni ju vad jag skulle göra :)
blev en riktigt bra dag faktiskt.
kvällen var rolig.
men tyvärr så kom jag ihop mig med en idiot.
han tafsade på en tjejkompis.
sen kladdade han även på mig.
då blev jag förbannad rent ut sagt.
malin var med också.
så båda var skapligt förbannade.
måste sett rätt så kul ut..
det ordnade sig tillslut iaf.
det roligaste var att han blev rädd och vände bara ryggen till.
men stod kvar helt still och bad oss gå. haha

blev lite för mycket av det goda för vissa personer.
men, det kan ju hända vem som helst.
så hjälpte malin igårkväll när vi skulle hem.
vi sov hemma hos henne :)
trodde vi skulle kunna sova ut. men vaknade vid 11.
ganska så tidigt när man somnade lite innan 5 tycker jag.

så idag har vi tagit oss en slappdag.
förutom nu på kvällen när det varit full rulle.
har bla bakat till idag.
eftersom jag fyller 20 år!
malin ska sova här hemma hos mig inatt.
blev så för vi ska upp vid 7 imorgon och tvätta.
sen måste jag ta tag i dammsugaren och skura alla golven.
måste ju vara fint här hemma när gästerna kommer efter 4.

så, nu är det snart dags att tänka på refrängen!
bullarna är nedpackade i påsar nu med.

felicia sover hos sin pappa.
så hon kommer hem imorgon (idag).
då ska jag allt mysa med henne!
hoppas hon är snäll mot sin mamma då bara när hon fyller år ;)

 


Kommentarer
Postat av: mamma

STORT GRATTIS TILL DIG IDAG.

PUSSAR MAMMA

2009-10-12 @ 11:07:27
Postat av: Emma

Grattis Sarah! Hoppas du får en fortsatt trevlig dag =)

2009-10-12 @ 16:32:27
Postat av: Cecilia

Grattis, hoppas du har haft en trevlig dag. 20 år.. oj det känns som jag fortfarande är det men fasen är ju snart 26.. Tiden går fort när man har roligt..:) Så se till att ha lite tråkigt så du hinner njuta av tiden..;) Kramen

2009-10-12 @ 21:46:27
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Lullebulle, haha

Grattis i efterskott! :D

2009-10-13 @ 18:14:27
URL: http://www.ladydelight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0