onsdag

inatt så sov faktiskt felicia i 6 ½ timme utan att vakna! underbart :)
det behövde min lilla tjej. hon måste ju få sin sömn så hon kan växa lite. hehe.

mamma fick jobba längre än förväntat idag.
så hon jobbade över till 3.
så det var bara jag, felicia och arnold hemma.
tills malin kom vid lunch :)
vi åt pannkakor och snackade och busade med felicia.
sedan så åkte hon hem och mamma kom.
linus hämtade felicia efter 5.
sen kom malin och hämta mig vid 6.
då åkte vi till ha long och köpte med oss lite mat hem.
var riktigt gott faktiskt.
brukar aldrig våga testa något nytt annars. men idag så kände jag att jag var tvungen.
så köpte nudlar med kött och grönsaker med curry. inget jag ångrar!
men fick tyvärr ont i magen efter maten.
men nu har det gått över.

malin åkte iväg vid 8.
så då gick jag hem och har somsagt suttit framför tvn.
tänkte nog krypa ner i sängen snart och se om jag hittar en bra film.
eller kanske senaste avsnittet av one tree hill? :)

imorgon så ska jag få besök av två av mina kusiner.
runt lunch kommer simon. mattias skulle komma efter skolan.

färgade förresten håret rött igår kväll.
eftersom jag färgade håret mörkbrunt senast förra veckan så blev det mörkt.
känns lite ovant om man säger så.
var typ 3-4 år sedan jag hade rött senast.
men det blir nog bra med tiden skulle jag tro.



min stoora tjej♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0