onsdag

idag har jag myst med felicia.
varit nere i affären och handlat mat.
hämtade även ut mitt paket då också som hade kommit till posten :)
nu har vi ätit lite mat här hemma och tänkte passa på att mysa lite.
för om någon timme eller mer så kommer linus och hämtar felicia.
hon ska sova hos honom inatt.
själv så ska jag till pappa och baka bullar hela kvällen.
blev så tillslut :)
kan vara lite skönt, så kan man prata lite med honom också..

får se vad som händer efter bullbaket.
thinee ville ses ett tag, och carro också.
blev påmind av mamma förut att arnold skulle komma hit imorgon bitti.
så måste se till att vara hemma. hehe.


Kommentarer
Postat av: Jeanette - 21 år och mamma till Noel

Jag hade tappat bort din blogg, men fann en kommentar i min från dig. Är allt bra med familjen?

Vad stor flisan blir :D:D:D kraaam

2009-10-29 @ 10:58:59
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0