söndag

kass updatering.. jag vet.
men har haft fullt upp.
nu när felicia har börjat att knalla runt och göra massor med bus
så har man inte tid för att sitta här lika mycket längre.
men det hoppas jag att ni förstår.
gäller att ha ögon i nacken nu för tiden! hehe.

de senaste dagarna har bjudit på övernattning hemma hos mamma.
från tisdag till torsdag.
där är det alltid full rulle så det var bra :)
felicia sov även sin hela första natt!
om ni visste hur stolt jag blev!
visserligen var det från 23-8. men ändå.
färgade även håret igen med. färgade tillbaka till den bruna färgen.

från torsdag till igår så sov felicia hemma hos sin pappa.
så på torsdagen så umgicks jag med malin och carro hemma hos malin.
vi lagade mat och satt uppe och spelade kort tills klockan blev 1 ungefär.
men jag vann hela tiden så de ville inte sluta fören de hade slagit mig ;D haha.

i fredags så gick jag och malin ut. blev sliver hela kvällen ungefär.
bella fyllde 19 så vi hängde med de ett tag :)

igår så mös jag bara så otroligt mycket hela kvällen med felicia!
gick och la mig bredvid henne i sängen vid 9.
kollade på one tree hill och greys.
somnade väl vid 2 ungefär.

imorse vaknade felicia innan 8.
så vi har inte hunnit med så himla mycket.
ätit frukost och busat.
nu ska vi sova lite.

för sen ska vi nämligen åka till simhallen och spendera dagen där!
första gången för felicia. men eftersom hon älskar att bada så kommer det nog bli superkul :)

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0