tisdag

gud vad fort dagarna går!

vi sov som sagt över hos mamma natten till idag.
så vi knalla hemåt nu ikväll samtidigt som mamma började jobbet.
felicia höl sig faktiskt vaken hela vägen!
var precis när vi var utanför porten här hemma som hon började blunda lite.
men somnade ordentligt gjorde hon vid 8.
men nu har hon vaknat några gånger ikväll.

var ju somsagt i simhallen i söndags och tänkte lägga upp bilder därifrån :)



klart man måste se vad som är i "grottan".



ögonen blev helt röda på alla bilder.




såhär trött var mitt hjärta efter en hel dag i simhallen.
hon somnade så fort vi kom ut.



hålen som sprutar massor med vatten som är lite överallt i poolen älskade felicia att leka med :)
tyvärr ville hon inte kolla in i kameran på de flesta korten.
men glad var hon, det är en sak som är säker!


idag så har jag beställt hem en liten för tidig födelsedagspressent till felicia.
och jag har en stark känsla av att hon kommer att älska att leka med den!
är ett hello kitty kök med massor med tillbehöver.
så som muggar,gryta,bestick bla..
och den är inte så speciellt plastig.
tindra fick ett i fredags av mamma.
och så fort tindra inte var i näriheten av felicia nu när vi var hos mamma så
var felicia i kitty köket och pillade.
lilla pluttan.
men ska nog inte sätta tid klistermärkerna än på ett tag som medföljer!
för felicia är en expert på att bita bort de genom att "gnaga" på sakerna.


imorgon så ska vi till babycafé som håller hus i mariagården här i johannelund.
tror den var mellan 14.00-16.30.
är kyrkan som håller i det tror jag.
felicia kommer nog trivas då hon älskar musik.
och sen träffa massor med andra barn i hennes ålder också!
och om så inte skulle vara fallet så är det ju bara att gå hem.

efter det så ska hon med linus hem till honom i ryd för att sova där.
jag själv ska se om jag ska till pappa eller inte.
vi har pratat så länge om att vi ska baka bullar.
men har aldrig blivit av.
men imorgon så ska vi se.
hoppas det, älskar att baka!

ha det så bra nu allihopa.
nu ska jag krypa ner i sängen tror jag.

juste!
ska även ringa till felicias bvc sköterska imorgon när hon har telefontid.
tror att felicia kan ha åkt på en urinvägsinfektion.
hennes kiss luktar så otroligt starkt.
ungefär som det kan göra på gamlingar.
men hon verkar inte lida så mycket av det.
men för att vara på den säkra sidan så är det bäst att ringa.
vill absolut inte att det ska sprida sig till njurarna om det nu skulle vara så att hon går runt med det!
usch...
håller iaf tummarna.
ska bli intressant att se hur lätt det kommer bli att "jaga kiss"
efter felicia sen isåf.
så jag har något de kan odla på.




såhär såg det ut imorse när tindra lät felicia leka lite med hennes mobil.
de lyssnade på musik, samma låt.. om och om igen.
men kul hade dom iaf :)
felicia satt på mitt bröst här när jag tog bilden.
hade även hennes fot i munnen/ansiktet.
för det tyckte hon var så kul.
inte lika uppskattat hos mig :P
men vad gör man inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0