torsdag

oj oj oj, igår kväll så blev det en riktig bullkväll hemma hos pappa!
och stooora blev dom också.
eftersom inte pappa bakat bullar någongång så var det kul att se hur han gick till väga.
han trodde att man hade bakpulver i bulldegen!? haha..
tyvärr så tog jag inga kort..

åkte hem ifrån pappa sent på kvällen.
fick med mig grannens barn jennifer hem.
visste inte vad jag skulle göra hemma igår själv när jag kom hem.
eftersom arnold skulle komma hit imorse så var det ju lättast att sova hemma.
så somsagt, jennifer hängde med hem hit. vi var uppe sent inatt.
somnade till senaste avsnittet av one tree hill.
men kollade klart på det förut!
jag är beroende av den serien.

nu ligger arnold och myser här bredvid mig.
jag fryser som bara den (!?)
alla elementen är varma.
tänk om jag börjar bli sjuk? usch.
hoppas verkligen inte det.

ikväll så ska jag åka och storhandla!
skönt att fylla på lite hemma nu när man fått pengar.
så man slipper gå ner till ica och handa titt som tätt.
pengarna försvinner ju i slutändan.
kostar ju lite mer att gå till närbutiker än stora matbutiker.
som exempelvis maxi eller coop.

nu ska jag fortsätta att kolla på förlossningskliniken på 4an.
tror nog att jag ska gå in i sovrummet och hämta mitt duntäcke och mysa ner mig framför tvn.
låter som en riktigt bra idé tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0