lördag

igår så var det en slapp/städ dag här hemma.
efter ett tag så kom malin och var med mig och felicia.
vi lagade mat och lite grejer.
felicia sov från halv ett igår på dagen och en timme framåt.
sen somnade hon inte fören halv nio på kvällen.
men då var hon riiktigt trött.
hon satt nästan och sov i sin stol när vi tre satt och åt.
trodde att hon skulle sova ett tag men det gjorde hon inte.
hon vaknade tre gånger innan klockan elva.
sen tog jag upp henne. så somnade hon vid ett.
men vaknade massor med gånger igen.
någon som har en aning om varför vissa barn sover så dåligt?
grannarna höll på tidigt imorse igen och malin pratade i sömnen.
så innan åtta var det dags att gå upp.
men det gör ingenting :)
sen vaknade malin efter ett tag och vi gick hem till henne för att kolla till saker och ting..

och sen precis nyss var linus här och hämtade våran prinsessa.
hon ska sova hos honom inatt.
jag och malin ska väl kanske dricka lite tror jag.
sen skulle även min mamma ut ikväll med några mer ifrån släkten.
så jag får se om vi sticker in mot stan senare och träffar dom.
eller, iaf jag :)



hade så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0