måndag

i lördags så slutade med att jag och malin gick ut ändå..
vi var inte helt säkra på om vi skulle dricka eller bara ta det lugnt.
men vid 9 så bestämde vi oss för att dricka.
malins brors kompis ringde och hade tagit förgivet att han skulle komma och dricka med oss.
hehe, slutade iaf med att vi bev ett gäng.
tro det eller ej, men vi gick till hamlet. mamma, mammas moster och hennes kusin var där.
blev faktiskt en riktigt lyckad kväll :D
hamlet ska man enbart gå till om man vill få sig jävligt mycket skratt och se på massor med inavel.
för jävlar vad det finns gott av idioter där...
dansa är det ju bara att drömma om. slisk.. fast somsagt, kul var det iaf.
slutade med att vi gick sen när mamma och de skulle med sista bussen hem.
vi andra hamnade i en svarttaxi hem till johannelund.

vaknade ett antal gånger på natten, mådde inte så superbra direkt av någon lustig anledning..
gick upp ordentligt vid elva ungefär. malin skulle ju börja jobba vid klockan ett.
så bestämde mig för att gå och sola först.
tog 20 minuter som vanligt. och först när jag kommer ut ifrån solariet och stänger till dörren och ska gå hem så ser jag att det står att det är nya rör. tummen upp för sarah!
så igår kväll såg jag ut som en jävla kräfta hela jag. och felicia skulle självklart rivas :) underbart.

min älskade lilla prinsessa blev förresten hela 10 månader igår.
det firades med kinamat som vi satt och mumsade i oss.
jäklar vad hon tyckte det var gott!
upptäckte igår att hon säger tack tack mer och mer tydligt nu.
usch, vad fort tiden går!

nu är hon bakom tv bänken och drar i sladdarna.

får se om mamma skulle cykla hit och lämna arnold idag.
ska ha honom tills imorgon för hon jobbar delad tur imorgon om jag inte minns fel.

felicia hade förresten en tid till bvc idag vid 14.00 men fick ett samtal vid 8 imorse.
visade sig att bvc sköterskan åsa är sjuk idag.. så, skulle få en ny tid på onsdag.
hoppas det blir en tid så fort som möjligt nu!
vill se hur mycket hon gått upp i vikt sen förra gången.
men jag känner på mig att det här resultaten kommer att bli bättre!

nu är hon visst här hos mig och skrattar :)
ska leka med henne nu.

vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Oj, full rulle!:.)) Beundrar dig för att du orkar med allt:.))



Tack snälla du för din kommentar och omtanke!:.))

2009-09-24 @ 05:57:49
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0