tisdag

tyvärr så har jag gått och blivit supersjuk!
förkylning,ont i halsen allmänt seg i hela kroppen och lite små ont i huvudet.
så har inte orkar lägga in alla bilder på datorn än.
denna kväll kommer att spenderas liggandes i sängen framför en film känner jag.
näsan rinner som vatten, de flesa vet nog hur det känns. inget vidare!

linus har ju hast felicia en del de senaste dagarna.
hon kom hem igår på dagen så vi hade riktigt roligt :)
men självklart så ska jag börja må dåligt på kvällen och sen sa det bara pang så kom allt på en gång.
riktigt lustigt.. så linus hämtade felicia nu ikväll igen, för en timme sen ungefär.
min lilla tjej har varit så duktig nu och varit utan tutte sen i lördags.
och lustigt nog så har jag inte ett sånt där jobbigt tryck i dom. känns jättebra.

åsa från bvc ringde mig igen och så pratade vi om allt möjligt.
meningen var att hon ringde för att ge mig en ny tid till felicia skulle komma igen.
men tror det tog ungefär 5 minuter innan vi kom till det samtalsämnet ;P
vid 14.00 imorgon så ska felicia dit iaf, på en försenad 10 månaders kontroll.
eftersom jag mår som jag mår just nu så får nog linus gå dit själv med felicia.
ser ut som ett lik. och har verkligen ingen lust att gå och smitta folk.
speciellt inte när det kommer små små bebisar dit med för att mäta och väga sig. nae, fy vet du vad.
blir att stänga in sig till imorgon eftermiddag. då jag verkligen hoppas att jag mår bättre
så jag kan få krama på min lilla prinsessa lite.

hon har tyckt jag har varit så tråkigt idag när jag bara har legat i soffan.
sen när ove och fanny kom förbi en sväng för ove skulle flytta ner felicias spjälsäng längst ner
så blev hon superglad! äntligen kom det några som var pigga och glada som ville busa!
hon klappade händerna som aldrig förr. och självklart blev hon ledsen när de gick igen. gumman lilla..


mamma ska snart vara snäll och komma förbi för att lämna panodil och nässpray åt mig!
det behövs verkligen!

hoppas ni mår bättre än mig.


Kommentarer
Postat av: Leia

Stackare, är du bättre nu? =)

2009-10-04 @ 12:12:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0