torsdag

inatt så har jag sovit själv hemma hos mamma. utan felicia.
den här huvudvärken som jag har tar verkligen kål på mig.
måste gå och kolla min syn nu känner jag.
för jag tror att det är en stor del av problemet.

iaf, kom på ganska så fort när jag vaknade idag att jag skulle få "framtidens tv" levererad hem till dörren mellan 17.00-21.00 idag. försökte få tag på malin utan resultat.
så det var bara att slänga sig på cykeln för att trampa hem mot johannelund straxt innan 17.00.
med arnold springandes brevid. tyvärr så visade det sig ganska så fort att det var punka på båda täcken...
men så envis som jag är så kämpade jag på och kom hem tillslut.
bättre att stanna och pumpa däcken vid macken på hemvägen.
så, nu sitter jag här hemma i johannelund med arnold. huvudet dunkar..
och ingen jävla box har kommit än..
jag kommer att bli riktigt förbannad om de inte kommer dyka upp denna gång heller och istället lägga
en jäkla lapp i brevlådan som de gjorde senast.
menar man ska ändå se till att vara hemma i 4 timmar. så man blir ju lite låst..




om ni inte redan visste det så är sandwich en riktigt god glass! / felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0