torsdag

idag har det varit en lungn dag :)
varit hemma och myst bara.
malin var snäll ocj skjutsade mig till apoteket vid sjukhuset nu ikväll och sen åkte vi och handlade på coop.
sen när jag kom hem ställde jag mig och lagade korvstroganoff med ris till mig och linus.
felicia hade ätit gröt innan. tur det för jäklar, det blev lite drag i korvstroganoffen. hehe. en gott blev det.
sen har jag även lagt ut lite av felicias gamla kläder på blocket och tradera.
mycket som hon inte ens använde någon gång.
skönt att bli av med då det bara tar massor med onödig plats i förrådet.
för när man får mer barn så kan man ju faktiskt köpa vinteroveraller tex om det nu skulle vara så sent på året :)

hoppas ni haft en bra dag.
nu ska jag lägga mig i sängen och se på film.

imorgon så ska jag nog sola igen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0