torsdag

hej allihopa. nu börjar hösten att smyga sig på. det är redan september! kan verkligen inte första vart tiden tar vägen?! nu är det lite mer än två månader kvar tills Felicia fyller ett år bara. Helt otroligt. Ett helt år! Min lilla prinsessa har blivit så stor. Kollade på ett program på 4an förut som är filmat på en förlossningsavdelning på ett sjukhus i usa tro jag. Varenda gång jag ser någon föda ett barn så blir jag helt gråt färdig. Jag har alltid varit så himla lämplig för sådant! Någon mer som känner igen sig? Och sen börjar man att gå tillbaka i tankarna till den dagen Felicia kom ut till världen och tog sitt första andetag! Så underbart. Och det känns som att det knappt var ett par veckor sedan. Minns allting så himla väl. Nog om det nu.. Tillbaka till nutid :) sitter du hemma här i vardagsrummet med en liten prinsessa som kryper runt på golvet och pratar med mig emellanåt. Vad hon älskar sina fiskar i akvariet! Hon kan stå där hur länge som helst. Men just nu sitter vi på golvet tillsammans och kollar på barnkanalen. Tror att Felicia börjar bli lite hungrig. Hon fick ta lite rester av pannkakorna som blev kvar igår när jag,malin och Felicia åt. Och så hon älskade pannkakor! Ett riktigt pannkaksmonster! Med lite grädde och sylt till. Trodde att hon skulle sova ett bra tag natt då hon gick och la sig ganska så sent. Men nej,ack så fel man kan ha. Klockan 5 i morse tyckte Felicia att det var dags att gå upp. Och eftersom jag inte ville att malin skulle vakna. Så var det bara att tvinga sig upp ur sängen och göra välling och sätta sig i vardagsrummet och titta på drömmarnas trädgård som går på barnkanalen tidigt på mornarna. Felicia tyckte verkligen om det! Klockan 7 somnade hon om i två timmar framåt. Sen var det dags att gå upp och hjälpa malin med tvätten innan hon skulle åka till jobbet. Nae ni, nu ska jag faktiskt ta tag i disken och sen ner till tvättstugan och hämta sängkläderna som förhoppningsvis är torra :) jag har massor med bilder på mobilen men tyvärr så går det inte att lägga in någon. hoppas att ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Och snart är det min tur. Två veckor kvar... Usch hoppas det går lika bra för mig vid förlossningen som det för dig och jenny.. börjar allt bli lite nervös men väldigt peppad.. =) Kram

2009-09-03 @ 21:16:49
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0