söndag

hej alla.
ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen.
tänkte ta mig lite tid förut till att uppdatera om de
senaste dagarna med bilder osv..
men tyvärr har jag helt tappat lusten!
beror på en sak, och en viss person.
som aldrig kommer växa upp och kunna ta sitt jävla ansvar!
PLANERING också för den delen.. men det är väl en del i att växa upp det med.

vi har iaf haft en bra dag idag förutom det.
planerat den hade vi också gjort.
underbart väder ute idag!
så den tillbringades ute helt enkelt.
busfabriken hade vi bestämt, men kändes inte så kul att åka
dit när vädret blev så fint som det blev.

nu ligger iaf pluttan och sover. här hemma, i sin säng.
så skönt. ännu skönare att vara omkring personer som stöttar en.
är så tacksam för det.

tyvärr kräktes prinsessan ner nästan hela sin jacka förut när vi
var på väg hem efter att ha matat alla "pippi fåglar".

imorgon skulle jag egentligen ha gått första dagen till praktiken.
men så kommer det tyvärr inte bli eftersom folk älskar att förstöra.
så felicia och jag ska hitta på ngt riktigt kul imorgon istället.
så tar vi nya tag på tisdag!


ursäktar för detta depp inlägg, men så här är det ibland..
nu är det hårdhandskarna som gäller hädanefter.
har ett och annat samtal att ringa imorgon också.

nae ni, nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen.
har en känsla av att min underbara huvudvärk
som lyckats hitta mig under eftermiddagen hänger med
och håller mig sällskap.
super trevligt...



hoppas ni alla mår bra iaf.
kul att se att så många läser min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0