tisdag


nää ni, nu kallar sängen.
måste verkligen se till att bli bättre på det här nu då jag
ska börja praktisera från och med nästa vecka.
fick tider från 7-16 varje dag!
nu gäller det bara att hoppas att det är bra.

har försökt att plugga lite nu på kvällen.
men segt när man inte har någon bok i etik och livsfrågor.
och de hade tydligen bara en på biblioteket och självklart
var den utlånad. men, försenad. så jag hoppas verkligen
att den kommer att komma in i veckan nu.

får se ifall jag åker till skolan imorgon eller på torsdag annars
för att sätta mig och plugga en hel dag där.
man kan tyvärr inte låna hem bäckerna därifrån då det finns
dem som snor med sig dem hem... så det är lite tråkigt..


sov så gott nu allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0