torsdag

stressigt som tusan till bussarna imorse!
men hann med iaf.
mötte upp wigren i stan. kom lite senare till skolan.
men vi var ju två så de gjorde inte så mkt.
var där och fick typ bara papper till apun.
tog väl kanske 20 minuter eller ngt bara.

tog en lunch på stan och gick runt lite.
hängde med en sväng hem till henne
för att se hur hon och julia bor. fint!
nu är det inte långt kvar tills jag och pluttan flyttar.
inte riktigt kommit underfund med det än.
men det kommer väl sedan när man kommer
ta tag i packningen. usch!

gick iaf hem en sväng till mamma innan hon stack till
jobbet och jag hämtade felicia på dagis.
fick veta av en dagisfröken att felicia alltid går
och drar upp tröjan och visar sin mage.
pillar sig i naveln. fast det var ju iofs ingen nyhet.
men att hon sedan typ väntar på att andra barn ska pilla
i naveln tills hon drar ner tröjan igen. knäppis!
så hon är knallröd. inte bra, inte bra.
försökte sätta på ett plåster nu innan hon somnade.
men bamse på. men det tog hon självklart bort när hon låg
i sin säng och skulle sova. vilket jag förstod att hon skulle.

efter att jag hämtat pluttan på dagis så tog vi bussen hem.
hann bara vara hemma i typ 20 minuter innan vi skulle ner
till jenny och jollan så kusinerna kunde få umgås lite.
tyvärr blir det inte av så ofta..
danne var på hockyen. 3-1 till djurgården.
så glad var han ju garanterat brorsan!

kvällen spenderades iaf där.
kom inte hem fören för typ en timme sen.
felicia somnade på en gång.
eftersom hon är van att somna vid 7 varje kväll nu.
men det betyder ju inte att hon kommer sova ut imorgon
bitti direkt ;)


såhär såg felicia ut när vi skulle gå till
jenny och jollan.
självklart så skulle hon gå hela vägen själv.
man fick knappt peta på henne.
och hennes skugga, den var minst sagt intressant.




söta kunde de vara mot varann ibland också :)



sådana här fina blommor har jag fått ikväll!
eller okej, jag och felicia..
gissa av vem?




imorgon så har jag bjudit över
en del av släkten på middag.
grillat hoppas jag!
bara vädret tillåter.
blir typ 10 pers.
ska bli kul!


nu väntar duschen.
sov så gott alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0