måndag

glömde nog säga det.
men i lördags när vi var över hos mamma en sväng
så försvann felicia för en stund.
gissa vad hon gjorde?
jo, hon hade gått in i tindras leksaksspis som
de har utanför ytterdörren.
där inne gjorde hon en nummer 2.
hon är så söt nu, för nu har hon börjat att gömma
sig när det är dags för det..
min lilla prinsessa ♥




idag har vi inte gjort ngt speciellt..
har varit så dåligt väder så vi har hållt oss inne.
annars brukar vi vara ute på äventyr.

felicia har ätit bra idag.
sovit med för den delen.
jag la mig bredvid felicia igår kväll när hon skulle sova.
vi båda två somnade runt halv 10 och vaknade samma tid imorse!
var superlänge sen hon sov så bra.
men sen var hon säkert trött efter besöket på busfabriken igår med.

nu har hon hängt med sin pappa.
han kom vid 4.
men imorgon kommer hon hem!
känns alltid lika jobbigt.
speciellt när det har sina orsaker..

så nu vill jag helst inte vara hemma.
så vi ska skjutsa syrran till ikea för att köpa
ett skrivbord. sedan ska vi till tippen för att lämna
lite utav det som vi ej behöver längre efter
det att jeff rensade förråden.

jag har ont som tusan i huvudet idag med.
så resten utav kvällen sen blir det bara att slappa.
kolla filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0