söndag

felicia har sovit mycket bättre nu de senaste nätterna.
så nu är jag inte riktigt lika orolig längre.
så det känns mycket skönare. både för henne och för mig.
men tanken finns ju alltid där.

jeff hade bestämt sig för att fixa iorning i förrådet som vi har precis nedanför trappan idag.
för det såg riktigt illa ut! ni vet säkert hur det blir, ligger det ett par saker inslänga
lite huller om buller så blir det mer och mer.
så han skulle åka bort till jula för att köpa hänglås och lite till det andra förrådet
som vi vet vart det ligger nu. efter att ha bott här sen slutet av april. haha.
så jag och prinsessan hängde med för att felicia skulle somna i bilen då
vi tänkte åka till busfabriken med emilia och olivia.
vill helst att hon sover middag innan.
för annars skulle hon sovit en sen middag och varit vaken lääänge ikväll.
men tror ni att hon somnade i bilen? klart hon inte gjorde ;P

vi åkte en riktigt tur i linköping. hehe, men tillslut somnade hon.
sen vid halv 3 åkte vi till busfabriken.
jeff släppte av oss där. mötte upp emilia och olivia.
jeff åkte sedan vidare hem för att fixa i våra förråd.
sån duktig karl!



stannade bara i ca två timmar. träffade på sara hjärne som jobbade.
var hur länge sen som helst!
jeff hämtade sedan upp oss.
sen dess har vi varit hemma. jeff har gjort superfint i förrådet.
och mamma och tindra gick för inte så jättelänge sen nu.
tindra och felicia har lekt för fullt. var inte igår de träffades nu direkt..

och nu har vi precis ätit :)
felicia sitter och drar upp sina nudlar ifrån tallriken och är
helt fasinerad över hur långa de är.

jeff har åkt till coop för att köpa cola.

imorgon ska jag ringa några mycket viktiga samtal.
för nu har jag fan i mig fått nog!
blir helt tokig på detta. omogna människor.

felicia ska även åka till linus imorgon vid 4.
men vi ska hämta henne vid 11 på tisdag för vi ska iväg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0