tisdag

denna dag har gått i ett.
natten var låång.
rocky busade som aldrig förr.
jeff hade gått upp i sömnen och hämtat felicia.
somnade lika fort igen antar jag :P
vaknade vid 2 av att hon låg och klappade mig på kinden
och sa åt mig och vakna. superpigg! jippi.
hon har så svårt att sova så fort hon hör rocky busa.
och det är förståenligt.

hon somnade om efter 3 iaf.
men vaknade vid 6 igen.
så då gick jag och felicia in och stängde
in oss i hennes rum och somnade om i hennes lilla säng.
vaknade efter 8.
åt frulle osv. sedan åkte vi och hämtade upp emmy hemma hos ove.
efter det gick vi in en sväng i affären.
för att sedan styra bilen till norrköping :)

så, vi har varit en hel dag i norrköpings simhall.
felicia älskade det.
så himla mycket bättre för barnen där.
finns broar med mer som barnen kan gömma sig under.

har bara varit där en gång innan.
men då fanns inte felicia.
jeff hade aldrig varit där.


felicia somnade som en stock så fort vi satte oss i bilen.
åskade en hel del när vi kom hem.
blev bara 30 min sömn för pluttan eftersom hon vaknade på en gång.
när vi kom hem så åkte jeff direkt iväg för att träffa ett par polare :)
medan vi la oss i sängen och lyssnade på åskan. mysigt.


emmy åkte hem runt 6 tiden.
sedan kom tove :)
även hon har åkt hem.
så nu sitter jag här och väntar på att min karl ska komma hem.
då ska vi göra toast. mm, så got!
felicia somnade efter 2 timmar, envis som hon är.
så nu har hon sovit i en timme iaf :)
men rocky liggandes precis intill sig.
de är så söta så ♥


imorgon ska jag ringa felicias dagis.
glömde helt bort det idag!
tänkte att hon skulle komma tid
åtminstånde på torsdag en sväng
eftersom det var så länge sen hon var där.
så kan hon börja ordentligt nästa vecka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0